VIVIX unik dan exclusive! FEEL 25 YEARS YOUNGER…LIVE 25 YEARS LONGER! Percaya tak?

Assalamualaikum..kali ni entry pasal vivix lagi...saya dah cuba mmg superb! mmg best! worth to buy

Anti aging,  anti cancer, diabetis, strok dan  lain-lain penyakit kronik... cuba pilih VIVIX je! exclusive dari SHAKLEE...world best botanical dietary supplement. Penghasilannya  adalah UNIK dengan lebih keaslian dan kepekatan  10x ganda lebih hebat dari resveratrol supplement yang ada di pasaran.Siapa yang dah cuba akan tahu nikmatnya!

1 sudu VIVIX bersamaan dengan 100 gelas red wine!..opsst jgn salah faham..kita bukan minum red wine..vivix halal dan tiada alcohol

Kandungan resveratrol dalam VIVIX adalah sgt tinggi  malah dengan penyediaan  VIVIX yang hebat menjadikan ia 10 KALI LEBIH HEBAT daripada Resveratrol. Penghasilannya dari campuran botanical  seperti dibawah ini yang sgt kaya dengan Polifenol tumbuh-tumbuhan.

1 .Muscadine Grape - Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, ia juga bertindak sebagai anti virus dan anti-bakteria.
2 .Purple Carrot - Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung
3 .Elderberry (Sambucus Niagra) - Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman
4. Polygonum Cuspidatum - Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah,mengurangkan berat badan.

Polifenol merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksidan tertinggi terhadap kesan penuaan sel. Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ianya mampu memberi perlindungan terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes dan penyakit-penyakit saraf (neurodegenerative). 

Berbezanya  VIVIX disokong oleh kenyataan -  Dr. Stephen Chaney, a professor of biochemistry and nutrition at University of North Carolina - Chapel Hill, has authored over 80 published studies in scientific and medical peer-reviewed journals, and he teaches nutrition to medical students has to say:
"...The answer to that question is really three-fold. In the first place, the resveratrol in Shaklee's Vivix a higher potency, higher purity preparation than many of the other resveratrol supplements products on the market."
Apa itu resveratrol dan penting sgtkah?...aha..yang nie kene baca kat sini http://www.momsimpleshop.com/2013/09/info-sharing-vivix.html


Ok testimoni saya sendiri 
" Saya notice silau mata ketika drive waktu malam sudah hilang! saya mmg kurang gemar bila drive waktu malam..especially selepas hujan..sbb cahaya terpantul dari pelbagai arah menyebab penglihatan silau dan kurang fokus...selepas mengamalkan vivix selama 2 minggu..eh perasan kenapa pandangan semua waktu malam ketika drive nampak lebih selesa!..aha..mmg best la VIVIX.." 

VIVIX FEEL 25 YEARS YOUNGER…LIVE 25 YEARS LONGER! Percaya tak?




Nak cuba?.hadiah untuk yang tersayang..ibu ayah...promo sepanjang bulan Novemebr 2013 Buy 6 bottles free 1 bottle. ada lagi keahlian percuma dengan tambahan cash bonus bulan berikutnya..weee..opst ada lagi..free coqhealth worth RM100++..wow..banyak nie boleh dapat.kalau nak beli 1 pun boleh..masih boleh dapat harga promosi.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...