Vivix memang berkesan untuk pesakit kronik


Assalamualaikum....

Entry hari ini CheRus mahu cerita tentang Vivix, .Ape itu vivix ?? Ia sememangnya satu minuman campuran botanikal yg enak dan penuh dgn khasiat bagi mengekalkan kesihatan menyeluruh tubuh badan. Golongan wanita dan lelaki, orang dewasa dan warga tua adalah golongan  yang sangat digalakan untuk mengamalkan minuman kesihatan VIVIX ini sebagai kesejahteraan kesihatan.

Di Shaklee, satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular adalah VIVIX. 

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan.

Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

Ok CheRus ingin berkongsi cerita dan pengalaman partner bizz CheRus memberikan ayah mereka VIVIX.Selepas sebulan pesakit telah menunjukkan kesan positif Ke arah penyembuhan ..... cerita ini bukan rekaan tetapi memerlukan kesabaran dan istiqamah dalam menunggu kesan penyembuhan hanya dengan izin Allah ..

"Abah nor yang sakit KENCING MANIS, DARAH TINGGI, JANTUNG DAN ADA KEROSAKKAN SEDIKIT DI BUAH PINGGANG. 
Masaalah ni membuatkan nor risau dan menghadiahkannya vivix sebulan yang lalu.
semalam terima berita abah nor dikejarkan ke hospital besar melaka disyaki pendarahan diusus. 
Hati anak mana tak risau...hanya mampu berdoa dan membuat sembayang hajat agar tiada apa-apa berlaku...hanya allah yang tahu keresahanku ketika itu...jam 10.30 aku call emak bertanyakan keadaan abah...Keajaipan sungguh ku dengar jawapan dari emak kerana memberitahu abah cuma masuk angin kerana tak makan..yang paling nor pelik sekali adalah malam tu dia tak injit insulin tp bacaan kencing manisnya cuma 4.5 sahaja...paras normal ...darah tinggi pun normal...baru nor teringat yang Abah nor minum VIVIX Shaklee yang nor hadiahkan ...alhamdulillah kita hanya mampu berusaha hanya allah yang menentukannya.
Vivix Shaklee sangat sesuai dihadiahkan untuk orang tersayang........ " credit Norrhayati Abu Talib


Ok yang ni kisah terbaru juga dari anak biz CheRus juga..memberikan ayah nya VIVIX utk mencuba merawat ayah yang telah mengalami STROK selama 2 tahun.Alhamdulillah kesan penyembuhan telah menampakkan kesan sedikit selepas consume bottle ke 2...boleh berjalan menggunakan tongkat selepas 2 tahun..mmm...syukurkan - credit testimoni to Halimah Abdul Razak


credit testimoni to Halimah Abdul Razak



Kenapa amat mencadangkan VIVIX kepada pesakit kronik dan separa kronik? sbb VIVIX  mempunyai mekanisme tindakan dengan 

  1.  Membantu memperbaiki dan melindungi sel DNA -setiap hari tubuh badan kita mengalami kerosakkan DNA dan antara salah satu penyebabbya adalah radikal bebas.Kerosakan DNA ini menyebabkan process penuaan menjadi lebih cepat. Disni vivix bertindak dengan memberi perlindungan dan melindungi DNA sel tubuh lebih sihat.
  2.  Mengawal genetic ke arah positif- Pengawalan genetic boleh mengalami kemerosotan jangka hayat sel. Terdapat ramuan didalam sajian VIVIX yng mampu mengaktifkan pengawalan genetik dengan memperlahan dan memanjangkan jangka hayat tersebut.
  3. Kawalan sel tenaga- Apabila sel tubuh sudah terdedah kepada process penuaan dan secara tak langsung sel tersebut lebih mudah kehilangan tenaga dan mengurangkan tahap fungsi sel.Disini fungsi  vivix membantu dengan memberi tenaga kepada sel.
  4. .Mencegah dan melambat penghasilan AGE protein - Keutuhan sel akan terganggu jika berlaku lebihan protien AGE (Advance Glycation End products) dan seterusnya menyebabkan kerosakan pada sel. Disini ramuan Vivix itu mengandungi 10x resveratrol yang di unik dari anggur muscadine dengantindakan  memperlahankan pembentukan AGE protien.


Dengan mekanisme tindakan daripada sel ini lah yang menjadikan sel tubuh badan menjadi menjadi lebih sihat. 

Untuk cerita lanjut mengenai vivix boleh baca entri


Berminat untuk mendapatkan vivix? sms.whatsapp 0123320460.






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...