Tumit kaki pecah??? Bagaimana Shaklee membantu anda

بسم الله الرحمن الرحيم ❇  اسلام عليكم

Assalamualaikum ..

Entry kali mengenai masalah tumit kaki yang pecah-pecah..Siapa ada masalah ni....berkuping-kuping..sampai boleh siat-siat kulit yang pecah-pecah...kat market pun ada jual alat khas utk kikis bahgaian sel kulit mati tu....memang kurang selesa sebenarnya..kekdang-kekadang tu mengganggu juga ketika tido dan berselimut..kalau terkena pada bahagian tumit yang pecah-pecah itu dengan kain..rasa sungguh kasaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr..tertarik-tarik!



Saya cadangkan amalkan ESP dan herbal Blend dari Shaklee ..berkesan! InshaAllah..ESP melalui pemakanan sabagai sumber protien penting utk tubuh badan dengan memperbaiki sel-sel kulit secara beransur-ansur....




Herbal Blend pula untuk sapuan luaran pada bahagian yang kasar tu..tapi minta maaf sesngat Herbal Blend ni masih out of stock di pasaran. oleh kerana terlalu bnyak permintaan...temporary out of stok





"CheRus saya addicted sangat minum ESP..sedapnya minum dengan freshmilk...masalah tumit pecah saya hilang lepas amalkan ESP dalam diet harian saya"

itu apa yang customer saya bagitau..takde nak edit-edit just sharing...

So amalkan ESP je dah ok..utk masalah seperti ini

Nak cuba ESP? call sms.whatsapp 012 3320460 utk maklumat lanjut..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...