Kenapa VIVIX Shaklee lebih baik dari product lain?

Assalamualaikum...ok saya mengupas selanjutnya mengenai VIVIX dari Shaklee ini unik dan knp ia lebih baik dari produk botanikal atau supplement yang lain.

dengan aplikasi dan sains dan alam semula jadi, Shaklee telah berjaya melangkaui kajiannya dalam menghasilkankan anti aging product yng menggunakan kuasa resveratrol. Bahan utama yang menjadi senjata rahsia dalam VIVIX adalah Muscadine grape 

Muscadine grape ni sangat kaya dengan polifenol dan bahan-bahan lain yang membantu dan menggalakan kesihatan yang lebih baik.


Sains disebalik VIVIX

Pengambilan VIVIX dalam diet harian tidak bermakna anda menghentikan atau melambatkan kronologi masa seseorang.dan sememangnya mmg mustahil la kan.Tapi pilihan seterusnya adalah VIVIX!..dengan tindakan memelihara kesihatan dari sel tubuh badan kerana untuk kekal sihat dan active sepanjang masa semuanya bermula diperingkat sel. Itulah keajaiban VIVIX !


Kajian lab menunjukkan bahan utama yang terdapat pada VIVIX, mampu melindungi dan memperbaiki sel DNA dan menyokong kesihatannya diperingkat sel.

Penyakit separa kronik dan kronik

Vivix sangat digalakan bagi mereka mengalami penyakit-penyakit di peringkat separa kronik dan kronik.Ia juga digalakkan di ambil sebagai langkah pencegahan penyakit yang bermanfaat mengurangkan pelabagai risiko penyakit kronik. Antaranya termasuklah


Ok untuk pembalin VIVIX boleh berhubung dengan saya Cherus- sms.whatsapp 012 3320460 SID 858776











0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...