Shaklee untuk kesihatan atau pendapatan?

بسم الله الرحمن الرحيم ❇  اسلام عليكم

Kenapa CheRus pilih Shaklee? kesihatan? peluang pendapatan?or kedua-duanya?

Ok kita mulakan dengan produk. Sememang produk Shaklee memang terbaik, dan CheRus sendiri sudah menggunakan untuk diri bermula dengan untuk penyusuan, dan sehingga kini masih mengamalkan Shaklee!..sebelum Shaklee??mcm-mcm masalah kesihatan almaklumlah lepas beranak..dan usia meningkat kan..kann... Alhamdulillah ..semakin sihat-sihat juga sekarang ni selepas hampir 3 tahun mengamalkan produk shaklee!...anak dan suami juga mengamalkan produk Shaklee!..mmg awesome...terbukti berkesan menaik taraf kesihatan diri..dan sesungguhnya hanya dengan Izin Allah..
Shaklee sendiri memang terkenal dengan produk Nutrisi..tetapi ada juga produk Shaklee yang lain termasuklah produk  pengurusan berat badan, penjagaan rumah dan penjagaan diri yang kesemuanya 100% jaminan semulajadi, berkesan dan selamat.Jadi bila kita yakin dengan produk yang bagus maka tak salah jika kita kongsi pengalaman kita  produk dengan sesiapa sahaja dengan siapa  yang kita kenal...dan itu  adalah asas kepada peluang pendapatan.
Bermula dari rumah secara online dan sekadar sebagai suri rumah ..alhamdulillah sehingga kini masih bergerak secara online dengan kemudahan masa bersama keluarga, dan anak-anak...urusan masa yang fleksible ..yang penting ada income sendiri...itu yang yang CheRus mahukan...sendiri yang tentukan hala tuju..

So CheRus pilih keduanya kesihatan dan pendapatan!.
[ I use, I share, I build ]- YOU could be the next SID?..jom join CheRus..tiada risiko rugi pun..anda rugi jika tak mampu JIHAD utk kesihatan..


Jika berminat boleh whatsapp CheRus ya : 012 3320460



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...