Ingin menjadi sebahagian daripada kami?generate income bersama?

Assalamualaikum w.b.t

Hi..kembali online...kalau anda masih tercari-cari pekerjaan apa yang boleh mendatangkan pendapatan sampingan..boleh lah join group CheRus..jalinkan ukhwah...jalinkan persahabatan dan generate income..yes it is not impossible ...rezeki tu bagaikan air di lautan...nak dan tak nak kita berusaha untuk mencarinya..hah mesti korang takut MLM kan..ha..ha...takdelah CheRus bukan nak push korang suruh masuk MLM...bende nie jadi member dengan hanya RM75 utk seumur hidup...tak perlu modal besar2 ribu raban pun then terpulang kalau nak berbusiness dapt extra income..kalau tak nak guna sahaja product yang ada yang memang terbukti bagus, selamat dan berkesan.tiada paksaan hokey..tak pandai mcm mane nak buat business?..takpe insyaAllah kami akan guide 1 per 1 satu yang penting ada usaha dan kalau tak faham perlu tanya...


Di zaman yang sekarang nie offline and online , FB,Twitter, Blog, Smartphone,  tu..pun menjadikan rezeki lebih terbentang luas...kenapa kita tak grab peluang tu kan..insyaAllah dengan usaha yang kita buat mesti ada ganjarannya....bermula dgn bonus sebulan daripada Shaklee sebanyak RM25 sekarang jumlah itu semakin meningkat dan terus meningkat...tak mustahil ke 4 angka......ramai juga kawan2  lain yang berjaya .. cer tgk nie ...


belum setahun pun...dah boleh mencecah 4  angka....tak mustahil kan...ie.....ini business kita sendiri..kalau kita rajin..kita dapat..tak de istilah mengkayakan penaja..semua ahli diberi peluang sama rata..itu yang lainnya Shaklee...Apa yang boleh ikut praktis dalam mencari rezeki sentiasa rajin berusaha...RAJIN adalah kunci dan kekuatan. Istiqomah dalam mengamalkan amalan murah rezeki. Cuba mencari masa untuk solat DHUHA kerana ia amalan berbentuk sedekah. Niatkan..rezeki yang kita dapat adalah untuk membantu orang lain. and sentiasa bersifat POSITIF.

 
cek yg diterima hr ini  dari hasil bulan lepas...insyaAllah setiap bulan akan terus meningkat..amiin..Kenapa CheRus pilih Shaklee.

1. kerana ianya sgt flexible in terms of masa, modal, dan pemasaran.
2. Kerana mempunyai rakan perniagaan kumpulan yang sgt positive dan sentiasa membantu di antara satu sama lain.
3. Tiada paksaan dalam istilah pembelian dan penjualan barang
4. Produk itu sendiri yang memang SELAMAT, BERKESAN, SEMULAJADI.
5. Peluang perniagaan yang sama rata.

Anda juga boleh lakukan dengan lebih berjaya daripada CheRus.Siapa tahukan? berminat utk menjadi sebahagian daripada kami?

email to cherus@momsimpleshop.com utnuk pertanyaan lanjut or isi butiran dibawah

Nama :
Alamat :
No phone :
email :
Bayaran ahli RM75 sahaja.

Pembayaran boleh dibuat melalui 
Maybank : 151258100969
CIMB     : 14320069122525
email notification ke : cherus@momsimpleshop.com

Ok ..salam manis dari CheRus :-)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...