kesihatan optimum untuk anak anda

assalamualaikum..

update utk kali CheRus nak highlight keadaan kesihatan dan pemakanan anak-anak.Zaman sekarang ni kanak-kanak sgt terdedah kepada pemakanan yang kurang berkhasiat..almaklumlah semua nak cepat..semua nak ready to eat....jadi tak hairanlan restoran-restoran fast food sgt mendapat perhatian..hi..hi CheRus pun dah kekdang makan juga kat fastfood ni..sesekali je la...mmg tak nak biasakan anak2 dgn makanan fastfood yang kita sendiri mmg dah tau akan kesan jangka panjang nanti...

Ok kalau nak bergantung kepada tugas ibu memasak sepanjang masa..kadang2 mati akal juga nak bg anak makan apa hari2..dan belum tentu anak2 ini sepenuhnya apa yang kita masak kan...dalam hati selalu berfikir adakah anak-anak kita nie mendapat khasiat yang cukup ke untuk mereka.

jadi  kita boleh ikhtiarkan adalah  jadikan supplement sebagai sokongan..bukan keutamaan ya...untuk anak kita. sekurang-kurangnya kita yakin apa yang kita beri untuk kesejahteraan dan kesihatan anak kita. Bagi ibu ibu atau ayah yang bekerja masa yang terhad bersama anak mendorong mereka kepada makanan kurang berkhasiat dan cepat untuk disediakn. Masalah tahap kesihatan kurang dan kerap sakit..mungkin menjadi sedikit bebanan dan keadan runsing sentiasa membelenggu fikiran ibu bapa. Faktor persekitaran dan juga pemakanan juga adalah salah satu faktor yang mendorong kepada permasalan tadi. Sebagai sokongan pengambilan supplement untuk anak-anak daripada SHAKLEE adalah pilihan yang tepat! dan sgt berbaloi..kenapa pilih SHAKLEE? sbb selamat, berkesan dan mesra alam.Pengambilan vitamin untuk anak-anak adalah bg membantu mengoptimumkan tahap tumbesaran dan kesihatan mereka.



1. Vita-Lea® for Children Chewable

  • Untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas.
  • Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
  • Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Sumber harian tambahan bagi vitamin B

2. Chewable Vita-C 100mg

  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
  • Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

3. Meal Shakes


  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting 
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • Pastikan anda memberikan yang terbaik untuk anak-anak. Kepentingan nutrisi ini bukan sahaja untuk tumbesaran tubuh badan mereka, tetapi juga untuk otak yang cerdas.

4. Omega guard

  • Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
  • Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

ok sekiranya berminat untuk mendapatkan supplement dan vitamin ini..pastikan anda mendapat rujukan dan khidmat nasihat dari distributer berdaftar...ye..hubungi CheRus whatsapp/sms/call 012 3320460


ok..salam manis dari CheRus... :)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...