Promosi mealshakes pada harga LEBIH MURAH

Assalamualaikum..

Untuk pengumuman bulan Jun adalah promosi jualan bagi meal shakes dari Shaklee. CheRus rasa bagi anda yang mempunyai anak yang selalu mengalami masalah kesihatan atau mudah terkena jangkitan virus seperti selsema amat disarankan mengambil makanan tambahan ini. Sebab apa?

Hidangan lengkapnya dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk keperluan harian bagi tubuh badan. Bahan-bahan nya juga adlah dari sumber semula jadi. LACTALBUMIN adalah bahan  terbaik dan mengandungi organisma protien dan sangat berkualiti dan mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Nutrisi lain termasuklah immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan lain-lain 

Semua golongan termasuk bayi, kanak-kanak membesar, ibu mengandung,atlet, vegeterian orang sakit,malah orang yang sibuk bekerja dan selalu mengamalkan makanan instant turut digalakan mengambil mealshake sebagai sarapan yang lebih berkhasiat.wanita menyusukan anak pun boleh ..oh ya,...golongan warga emas juga demi kesejahteraan kesihatan.


Sebagai saranan penyediaan bagi orang dewasa campurkan 2 sudu besar mealshakes bersama ESP dan juga performance drink (ketika perut kosong) atau dalam erti kata lain..kalau nak bersahur dengan set seperti ini juga amat disarankan..cepat dan mudah kan?..kekal bertenaga senjang hari.

Nak campur dengan buahan atau minuman kegemaran ketika panas dan sejuk pun boleh..hmmmm  rasanya sungguh lazar. Untuk mengetahui lebih lanjut manfaat mealshakes boleh baca disini 

Memandangkan HARGA mealshakessedang menjunam sepanjang bulan JUNE ini..boleh lah simpan stok sbb tgh murah kan.sms/whatsapp 012 3320460 untuk pertanyaan lanjut.
SID : 8858776 (CheRus)

Nah tgk anak-anak CheRus sedang menikmati Mealshakes sambil tengok tv...yummmeeeih sedapkan..hu..hu..tak boleh biarkan..nanti abis tu...


Mealshakes ini tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. jadi semuanya dari sember semulajadi. produk bagus dan hebat. Berminat untuk mendapatkan mealshakes pm roger-roger CheRus ek.

Ok setakat ini dulu nanti update cite lagi.

Salam manis dari CheRus


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...