Set Mighty 3 Gems SHAKLEE untuk persediaan berpuasa.

Assalamualaikum...

Terasa lama tak bercerita selepas Shaklee Conference..hi..hi..sedikit sibuk...biasalah hal duniawi nikan..samapi bebila pun kita kata sibuk...mencubakan diri untuk mengambil masa berceletoh di blog ni.
hi..hi..

Owh ye kurang dari 15 hari lagi kita akan menyambut bulan RAMADHAN kan..ya Allah semoga kita dapat sampai dan menikmati bulan yang mulia ini tidak lama je lagi. Bagi anda yang telah menggantikan puasa tahun lepas tu syukur Alhamdulillah..bagi yang sedang menggantikan ..masih sempat lagi...inshaAllah dipermudahkan masa.

Mengenai persediaan puasa..mesti agak mencabar bagi ibu-ibu yang menyusukan anak kan.bagi yang berkerja  .dah ready-ready buat power pumping untuk mencukupkan stok EBM..hi..hi..Bagi yang WAHM..of coz perlukan tenaga yang EXTRA untuk sesi penyusuan dan tugasan harian di rumah.

Bagi yang dah mula start berpuasa boleh ambil Set MIGHTY 3 GEMS- Performance Drink dari Shaklee untuk mengaktifkan tenaga.Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum. Terbukti secara klinikal.

Selain Performance Drink pengambilan ESP/MEALSHAKE juga sangat digalakan kerana memberi sokongan untuk sumber protien ttubuh badan untuk kekal bertenaga dan tidak mudah rasa letih. Believe me..after sesi pumping atau penyusuan..badan kita akan terasa lapar dan haus. :-)


Untuk maklumat lanjut mengenai set mighty 3 gems ini boleh lah PM CheRus /sms whatsapp 012 3320460.

Setakat ini celoteh untuk kali ini...jumpa lagi ye.."LIKE & SHARE"

Salam manis dari CheRus




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...