Vivix SHAKLEE : 1001 rahsia penawar untuk masalah kesihatan

Assalamualaikum...

Salam ramadhan..puasa kan...sambil-sambil browsing di internet..CheRus ter baca mengenai psoriasis.. dimana satu penyakit kulit yang  dikatakan tiada ubat..hmmm..sadis gak kan dengar?. Psoriasis agak berbeza sedikit dengan ezcema. Pesakit mengalami  keadaan kulit yang tidak normal dimana kulit penghidap menebal lebih cepat dari kulit yang normal. Ia adalah penyakit kulit yang tidak berjangkit. Ia kelihatan bertompok-tompok merah dan memutih apabila kering dan menjadi bersisik. Ia juga bersifat merata di seluruh bahagian kulit. Hmmm...CheRus pernah kene gatal-gatal tapi kategori eczema je kot..not so serious...but terasa lah dipunya keresahan..dugaan..bayangkan penderitaan pesakit ini...hu..hu..ada yang sampai 20 tahun..10 tahun..dan seumur hidup..masyaAllah mmg perlu kesasbran yang tinggi. CheRuspernah kene eczema tp dapat kawal..dengan tidak menjadikan diri terlalu stress..itu sahaja....inshaAllah kulit boleh baik..tetapii pesakit seperti psoriasis sangatlah berhadapan dengan tekanan yang tinggi... ..mungkin boleh ushakan sesuatu..memandangkan saya dapat melihat ada yang mampu baik..so bermakna peluang untuk kurangkan sedikit penderitaan itu mungkin boleh dilakukan. Usaha dan tawakal..

Nabi s.a.w bersabda:

"Berubatlah , sesungguhnya Allah Azza Wajalla tidak meletakkan (kepada manusia) sesuatu penyakit melainkan diturunkan  untuknya (penyakit tersebut) penawar kecuali satu penyakit (tiada ubat baginya). Lalu para sahabat bertanya apakah dia? ( penyakit yang tiada ubat itu ya Rasulullah) lalu Rasulullah menjawab, Tua(mati)" 
sumber rujukan : Laman web rasmi JAIS



saya mencadangkan VIVIX dari SHAKLEE. Apa itu vivix?.ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. ia juga dikenali sebagai "liquid dietary supplement" yang berkuasa untuk memerangi penuaan pada tahap selular termasuk pertahanan sel, tenaga sel, pembaikan sel, dan prestasi sel. Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit...pengambilan vivix membantu  memperbaiki sel tisu kulit. walaubagaimanapun usaha ini perlu sabar dan memerlukan kesabaran kerana pemulihan sel memerlukan masa dan tentutnya tidak secara terus 'immediate' kesan keberkesannanya.  Vivix bukan ubat tetapi ianya adalah dietary supplement untuk kesihatan . 


Selain penyakit berkaitan kulit..vivix juga membantu penyakit diabetis,sendi, jantung dan kanser? bagaimana? jom mari kita lihat kandungan dan bahan utama VIVIX ..

1. Muscadine Grape - Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, ia juga bertindak sebagai anti virus dan anti-bakteria
2.Purple Carrot - Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung 
3.Elderberry (Sambucus Niagra) - Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman
4.Polygonum Cuspidatum - Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah,mengurangkan berat badan.

Jadi, kebaikan setiap tumbuhan secara tidak langsung memberi kesihatan secara keseluruhan.Penggunaan nya hanya 1 sudu setiap hari sebagai amalan menjadikan anda lebih 25 tahun lebih muda..kerana ia bertindak mempertingkan prestasi sel di dalam badan kita.


Jom mari kita lihat testimoni lain pulak. Pesakit Slip Disc...pengambilan consistent selama 3 bulan..dan tidak perlu lagi membuat rawatan susulan...

tambahan * advance joint + omega untuk sakit yang berkaitan sendi.

Testimoni untuk masalah Vertigo atau resdung tahap kronik.

Vertigo atau lebih dikenali dengan resdung /sinus..penyakit yang kita biasanya ambil mudah..tetapi boleh jadi LEBIH serious...baca testimoni ini...menarik untuk dijadkan panduan dan perhatian bagi mereka bermasalah seperti ini. InshaAllah ada jalan penyelesaian..


credit to zura betty

KACAK BERGAYA BERSAMA VIVIX
================================
Siapa kata vivix untuk PEREMPUAN sahaja..!! JANGAN BACA ayat seterusnya.. Semalam share kisah ummie bersama vivix.. hari nie kisah cinta hati pula bersama VIVIX.. Sebelum kenal Shaklee En suami pernah diserang VERTIGO.. Berpunca dari RESDUNG TERUK sehingga merosakan SARAF PENDENGARAN.. nyaris pekak hokey (oh no muka boleh tahan tapi pekak) hahahaha..

Time tu lebih sebulan TAK BOLEH BANGUN langsung. Terbaring je kat rumah.. lepas dapatkan rawatan doctor ambil masa yang agak lama juga laa untuk recover. Nak di jadikan cerita.. hujung tahun lepas dia diSERANG SEKALI LAGI... oh no..!! time tu dah cuak dah.. sebab doc cakap kalau kene lagi anytime boleh JEJASKAN sistem pendengarannya.. atau dengan kata lebih halus.. PEKAK..!! seram hokey.. 

Time tu dah jatuh cinta dengan SHAKLEE.. saya paksa dia KONSISTEN amik vivix pg satu sudu malam satu sudu.. Alhamdulillah dengan izin Allah dia PULIH SEPENUHNYA tak sampai seminggu. Syukur sangat2.. so bagi mereka yang ade maslah RESDUNG jangan ambil mudah..!!

Bestnya dengan mengamalkan vivix bukan setakat dapat badan yang sihat.. tapi AWET MUDA lagi u.. hahaha upss.. jangan perasan ye "

dapatkan panduan dan keterangan lanjut  produk ini dengan pm /sms/ whatsapp 012 3320460 (CheRus)

Orait cukup dulu untuk entri ini.Salam manis dari CheRus



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...