Phtytocol-St membantu menurunkan kolestrol LDL


بسم الله الرحمن الرحيم ❇  اسلام عليكم 

Selamat pagi..CheRus nak sentuh sikit bab makan sebab lately customer dah mula cari set kolestrol untuk suaminya..ayahnya...kolestrol tinggi???bahaya!! nak tahu kenapa ? sebabnya high kolestrol penyumbang yang TINGGI untuk risiko penyakit JANTUNG!!!!..
Berhati-hati kepada mereka yang gemar makan..hobi suka makan..makan dan makan..mmg sukar nak kawal makanan yang sedap-sedap..lagi-lagi bila dah terhidang depan mata takkan nak tengok je kan..well berbalik kepada ajaran agama bersederhana..apapun tindakan kita yang berlebih-lebih tentunya akan membawa mudharat..begitu jugalan makan..terutamakan makanan yang berkarrbihdrat dan berlemah tinggi..


gambar : beginilah keadaan saluran tersumbat akibat high kolestrol terlekat di dinding-dinding saluran darah
Tahukah anda kolestrol tinggi datang tanpa kita sedari tiada simptom atau tanda-tanda yang jelas..tau2 buat medical Check-up zasss! detected!..zasss tinggi!..aha masa tu baru gelabah...what to do..what to eat..kat malaysia je ni lebih 6juta orang mempunyai kolestrol tinggi - mengikut kajian pada 2006..he..he..kalau sekarang ni mcm mane..adakah anda, keluarga terdekat anda menyumbang statistik itu? erkkk..cegah sebelum terlambat

gambar : 6 juta rakyat malaysia mempunyai kolestrol tinggi

Mengawal makanan dan pengambilan Phytocol-st
===================================
Sebenarnya bukan mudah juga nak nak ubah cara makan kepada pemakanan sihat walaupun anda disahkan ada high kolestrol dan selalunya bergantung kepada ubat semata. tapi nak ubah mmg corak pemakanan mmg sukar. Aktiviti sihat seperti senaman pun kadang-kadang malas dan culas..atau tak sempat dengan kesibukkan kerja dan pelbagai lagi.
Disebabkan permasalahan itu, saya cadangkan pengambilan PHYTOCOL -st dari Shaklee untuk membantu menurunkan dan mengawal kolestrol tinggi dengan SEMULAJADI!.
Apa itu PHYTOCOL-st dan bagaimana ia bekerja dengan semulajadi? CheRus sambung di entry selepas ini hi..hi

Dengan mengamalkan PHYTOCOL -St dari Shaklee ianya mampu menurunkan kadar kolestrol LDL yang tidak diperlukan oleh tubuh badan

Kenapa mesti amik PHYTOCOL -ST ???


Untuk maklumat lanjut boleh sms.whatapp 012 3320460
Your trusted SID : CheRus



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...