Promo Jan 2013 : Advanced Joint Health Tablet

Assalamualaikum...salam Tahun Baru 2013,

Untuk Shaklee promo bulan Januari 2013 shaklee menawarkan harga menarik utk produk Advanced Joint Health Tablet..Beli 6 botol percuma 1 botol ...so anda akan mendapat 7 botol kesemuanya...kalau nak beli 1 pun boleh..insha Allah dengan harga promosi juga.. pm FB mom simple shop untuk dapatkan harga ye...:)


Di kala usia semakin meningkat, terutama peringkat umur 30-an dan ke atas..sendi biasanya akan mengalami  masalah pergerakan sedikit demi sedikit..bagi peringkat umur 40 hingga dan ke atas akan menjadikan masalah akan terus berlaku dan akan semakin teruk sekiranya ia nya tidak dijaga dengan betul.


Tambahan vitamin seperti kalsium and Omega Guard juga mampu mengurangkan permasalah sendi dan kesihatan secara keseluruhan..dan melancarkan pergerakan seharian anda. Bagi anda yang mempunyai masalah GOUT / sakit lutut/ sakit tulang belakang amat digalakan pengambilan 3 vitamin ini sebagai amalan harian.

testimoni daripada ibu kepada rakan CheRus selepas menggunakan Advanced Joint Health Tablet (AJHT)



BAGI ANDA YANG INGIN MENDAPATKAN AJHT DENGAN HARGA PROMOSI BOLEH HUBUNGI CHERUS ATAU EMAIL KE CHERUS@MOMSIMPLESHOP.COM


note: belikan mak/mil atau ayah/fil pun bagus kan....hi..hi..

Ok salam manis dari CheRus



1 comments:

duramalecontrol said... [Reply to Comments]

Hi, you make mind blowing ideas and a spectacular article here. Last time, when I saw your site this was a little good but today advanced joints I visit the web site again and find that you guys making a very smart work on the site. Today Web surfing is run very fast and a huge competition over the web is spread. So it is quite interesting. Thanks…

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...