Bila anda gagal melakukan sesuatu GIVE UP DAN PUTUS ASA?

Kisah kecewa bahagian 1

Saya bukanlah pakar website pakar IT dan bukan pakar Design..hakikatnya saya ada sedikit background IT yg lama telah lama sangat saya tinggalkan.teknologi IT terlalu cepat berubah..masakan saya nak kejar semua tu kan ? Tapi jauh disudut hati  saya nak buat sendiri saya punya website yg nampak professional nampak amazing dan nampak elegant..Itu yang NAK sekarang ni..biasanya website yg bercirikan begitu adalah website yang company besar dan professional je yang buat dan cost mereka definately beribu dan puluh ribu Dollar..besar tak impian saya yang bermodal ciput ni??..mustahil tak untuk saya capai apa yg saya DREAM tu? 

SAYA TENGAH BERUSAHA

Alhamdulillah..teknologi berubah dan sememangnya memudahkan informasi sentiasa berada dihujung jari!!!! 
1st day - Saya belajar dari tutorial yang berdurasi berjam jam dan saya ikut satu persatu.Gigih bersengkag mata untuk ikut class tersebut..alhamdulillah saya dapat ikut sehingga separuh class dr total jam semuannya. Gembira rasa sbb dah terbayang bakal website macam nak cantik..😊😊😊 TETAPI langit tak selalu indah dan sometime tutorial ni ada yang x match dengan situasi kita. Bila saya tukar 1 bende tu tetiba keluar mesage ni "FORBIDDEN PERMISSION !!PAGE ERROR AND YOU DONT HAVE A PERMISSION TO ACCESS THE FOLDER!!! 

Totally lost!!!! Totally gone!!! Semua page tak boleh masuk dan  saya cuba cari penyelesaian dalam forum forum hampir berjam jam still tak dapat juga ..ok tutup laptop kita sambung besok!! After berjam berjam bertahan and finally your work gone!!! Apa yang anda rasa???..

Nanti saya sambung cerita....bahagian ke 2


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...