Kekalkan kesihatan dengan SR vitamin C

Assalamualaikum! 

Masih berjerebu di tempat anda?
Indonesia telah pun annouced jerebu semasa adalah pada tahap merbahaya..
Malaysia juga tidak terlepas dengan situasi ini yang agak berpanjangan dan bacaan ipu yang tinggi baru baru ini sehingga sebahagian besar sekolah sekolah terpaksa ditutup.

kesan jerebu boleh menyebab kan berkaitan paruparu dan pernafasan, sakit kepala, dan dihidrasi tidak terlepas mereka yang mempunyai masalah kulit seperti eczema.Tentunya jerebu sangat mengundang banyak permasalahan kesihatan. 

Dalam keadaan begini parent mesti mengambil langkah awal utk mengekalkan kesihatan anak anak.Berikan keutamaan kesihatan  kepada anak anak dan mereka  yang berisiko dengan meningkatkan pengambilan natural vitamin C. 

Vitamin C berupaya mencantumkan logam logam berat, raksa, arsenik dan toxin akibat pencemaran dan membantu proses penyingkiran bahan bahan tersebut dengan mudah.

Proses detoksifaksi menjadi lancar badan akan tetap kekal sihat.Amalkan minum air sekurang kurangnya 3 liter sehari untuk mengelakkan dehidrasi.

Pengalaman sendiri selepas amalkan vitamin c ketika musim jerebu 🚩http://www.momsimpleshop.com/2014/09/jerebu-sukar-bernafas-dan-2000-mg.html

===========================

Dapatkan Sr vitamin C plus untuk dewasa dan chewable vita C untuk kanak-kanak pada harga istimewa!
Whatsapp "vita c" ke 013 3320360
********************************
Berminat untuk start business? Modal serendah RM80 sahaja dan juga layak menerima Vita lea iron formula bernilai RM94 secara PERCUMA!!! hanya sah sehingga 31 oktober 2015 sahaja !!
Whatsapp : "ahli" ke 013 3320360
************************************

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...