zon susu ibu : Dapatkan Panduan Penyusuan Susuibu Bekerjaya


Assalamualaikum...entry  untuk hari ni berkaitan penyusuan susu ibu. Iklan ni bertujuan memberi kesedaran dan menggalakan penyusuan susu ibu. CheRus terpanggil untuk iklankan page ni memandangkan sejak kebelakangan ni  CheRus menerima banyak pertanyaan  tentang kaedah penyusuan EBM. dan dari situ CheRus dapati dan membuat  kaji selidik rata-rata ibu telah memberi dan mencampurkan susu formula kepada bayi mereka selepas mereka kembali bekerja. Kenapa campur? jawapan mereka susu kurang......kesimpulannya adalah kurang ilmu dan tidak bersedia untuk memberi penyusuan sepenunhnya.

Apa kata ambil initiatif  lengkapkan diri dengan ilmu penyusuan supaya anda lebih bersedia.

Persoalan yang perlu di ambil perhatian bagi yang bakal melahirkan!

adakah anda bersedia untuk menyusukan bayi anda secara exclusif sepanjang 6 bulan pertama? mahupun selama mana ia disarankan dan adakah anda wanita bekerjaya?..adakah anda memahami kaedah penyusuan EBM?

ramai wanita/ibu masih tidak memahami kaedah penyusuan susu ibu dan tidak memahami kaedah EBM yang mana memerlukan sedikit ilmu dan panduan untuk melaksanakannya. Kebanyakkan mereka telah mencampurkan susu formula seawal mereka telah bermula kembali bekerja

Bagi ibu, wanita yang bakal melahirkan atau baru melahirkan saya amat menyarankan anda mendapatkan E-Book "Rahsia dan panduan lengkap penyusuan susu ibu bekerjaya" supaya anda bersedia dan tidak mudah ambil jalan mudah dengan memberi formula milk kepada bayi anda.

Adakah anda tahu 'formula milk' adalah sangat mahal dan tidak mempunyai kehebatan yang sama seperti SUSU IBU. Kebanyakan pengeluar-pengeluar susu formula berusaha untuk mendapatkan formula terbaik bagi menyamakan susu formula dengan susu ibu.Namun masih belum tertanding...

Susu ibu sentiasa yang Terbaik...!! untuk mendapat ebook ini boleh call/sms/whatsapp 012 3320460 atau pm Mom Simple Shop. Juga boleh terus ke www.zonsusuibu.com untuk pembelian.

Happy Breastfeeding
Salam manis dari CheRus.





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...