cerita Vitalea..rupaya ramai customer mmg suka vitalea ni

[Cerita vitalea ]

"CheRus, saya mmg stick dengan vitalea je dah sekarang ni..saya dah cuba macam2 jenis supplement so far yang sesuai vitalea la sesuai dengan saya sy tak rasa letih sangat..saya pun dah tanye Dr,katanya semakin berusia umur kita mmg kita perlukan supplement untuk kekal fit.".
~ pelanggan setia,

"saya ambik vitalea ni utk menyeimbangkan kesihatan saya, yelah umur semakin meningkat.. sy takde sakit apa...tp saya perokok..so far saya rasa mmg tidak mudah rasa letih..saya bagi Mil saya juga..mereka pun suka dengan Vitalea"
Baru je COD di rumah ambil sebotol Vitalea ..he..he..kebetulan mmg ada 1botol ..inshaAllah minggu depan nak dua botol lagi katanye...
~pelanggan setia



ada benarnya..semakin berusia umur kita tubuh badan memerlukan sumber makanan yang lebih kearah kesihatan supaya badan kekal sihat dan cergas ketika meniti usia.

VITALEA merupakan mutlivitamin pertama didunia oleh Dr Forest C,Shaklee pada tahun 1915...hampir 100 tahun of innovation...awesome!!



Jika memerlukan vitalea???
Your SID : 858776
CheRus | 012 3320460

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...